Стратегія електрифікації в дії: Opel запустить електричну версію Movano вже в 2021 році

Стратегія електрифікації в дії: Opel запустить електричну версію Movano вже в 2021 році

3 ключові факти новини:

  • Вся лінійка комерційних моделей Opel буде електрифікована до кінця наступного року.
  • Дев'ять електрифікованих автомобілів в найбільш важливих сегментах ринку - вже до кінця 2021 року.
  • До 2024 року електрифікована версія повинна бути в гамі кожної моделі Бренду.

Рюссельсхайм. Бренд Opel продовжує свій активний розвиток в напрямку електрифікації автомобілів. Під час недавньої конференції SHIFT Mobility в Берліні, генеральний директор Opel Майкл Лошеллер заявив, що вже в наступному році Бренд випустить електричну версію великого фургона Movano.

Що примітно, електрична версія моделі Opel Combo з'явиться у дилерів Бренда вже з наступного року, а ось електромобіль Opel Vivaro-e стане доступний покупцям вже цієї осені (в залежності від країни). Таким чином, зовсім скоро Бренд Opel сформує повну лінійку своїх комерційних моделей, які доступні в електричних версіях.

«Ми пообіцяли покупцям, що Opel стане електрифікованим, - і ми виконуємо свою обіцянку! Уже з 2021 року кожен автомобіль в нашому великому портфелі комерційних моделей буде мати електричну версію. Електрифікація особливо важлива в сегменті легких комерційних автомобілів. Будь то транспорт для доставки «останньої милі», або автомобілі для фахівців, майстрів, будівельників. Вибравши будь-яку з наших комерційних моделей - Combo, Vivaro, Movano - клієнт зможе пересуватися на електротязі без шкідливих викидів і з правом доступу в центр міста або на закриту територію. І, звичайно, кожен фургон може бути виконаний за індивідуальним проектом відповідно до запитів покупця. Уже в наступному році Бренд запропонує вже дев’ять електрифікованих автомобілів в найважливіших сегментах ринку», – розповів Майкл Лошеллер, генеральний директор Бренду Opel.



В цілому Бренд продовжує планомірно дотримуватися стратегії електрифікацію власних автомобілів - не тільки комерційних, але також легкових. Так, з першого кварталу 2020 року на європейському ринку доступний електромобіль Opel Corsa-e і підзаряджуваний гібрид Opel Grandland X Plug-In Hybrid. У найближчому майбутньому також буде представлений сімейний вен Opel Zafira-e Life в повністю електричній версії. Новий кросовер Opel Mokka отримав електричну версію з моменту дебюту. Нарешті, вже в наступному році з'являться електрифіковані версії для моделі Opel Combo Life і нового хетчбека Opel Astra.

Завдяки постійному розвитку стратегії електрифікації, обов'язково з прив'язкою до перспективних моделей, а також при подальшому підвищенні ефективності ДВС (двигунів внутрішнього згоряння), Opel в порівнянні з недавнім минулим значно скоротив викиди CO2. Наприклад, за підсумками 2019 року середні викиди по модельному ряду зменшилися на 20 грам СО2 щодо показників 2018 року. А в першій половині 2020 року Бренду Opel вдалося знизити викиди CO2 ще на 13,5% (в розрахунок взято автомобілі Opel в Німеччині) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. І це найкращий результат: найвища динаміка зниження СО2 серед всіх автомобільних виробників з часткою ринку не менше двох відсотків.

Анонс Movano-e знаменує собою наступний крок на шляху Opel до електричної мобільності, а також в бажанні Бренда скорочувати викиди CO2. Разом з Групою PSA і Total, а також із залученням власної дочірньої компанії Saft, Бренд Opel підписав угоду про створення спільного підприємства Automotive Cells Company. В рамках даного партнерства сторони мають намір створити гравця світового класу в розробці і виробництві високопродуктивних акумуляторів для автомобільної промисловості (починаючи з 2023 року). Центр досліджень і розробок в Бордо і експериментальний завод в Нерсак (Франція) вже почали роботи зі створення високоефективних акумуляторів типу «літій-іон». Після закінчення цього R & D-етапу, планується запустити масове виробництво відразу на двох «гігафабриках»: в Дуврені (Франція) і Кайзерслаутерні (Німеччина).

Крім того, автомобільний виробник з Рюссельсхайма вже встановив 350 точок зарядки для свого зростаючого парку електромобілів в своєму рідному місті.

Таким чином, можна констатувати факт: електрифікація для Бренда Opel - це не просто красиві слова, а реальні дії.



Поділіться з друзями: