Stellantis: народження світового лідера в області екологічної мобільності

Stellantis: народження світового лідера в області екологічної мобільності

  • Нова компанія, здатна завдяки своїй гнучкості, креативності та ефективності успішно використовувати можливості, що відкриваються ерою нової мобільності, і пропонувати інноваційні рішення, спрямовані на поліпшення якості життя нашого суспільства.
  • Багату спадщину, що об'єднує в собі культові автомобільні марки, інноваційні бренди в сфері мобільності та активну участь у житті співтовариств в країнах здійснення діяльності.
  • Прекрасні конкурентні позиції на світових ринках з 39 моделями електромобілів до кінця 2021 року.
  • Значний масштаб і блискучі комерційні результати в Європі, Північній Америці і Латинській Америці.
  • Сильний стартовий баланс і впевнене фінансове становище.
  • Потенційний стабільний синергічний ефект від злиття в розмірі понад 5 млрд євро.
  • Ефективна структура управління, спрямована на досягнення високих фінансових результатів.
  • Штат з 400 000 співробітників, твердо націлених на задоволення очікувань і потреб клієнтів в безперервному прагненні до досконалості.

Народження нової компанії Stellantis NV [STLA] («Stellantis», або «Компанія») - світового лідера нової ери екологічної мобільності, націленого на забезпечення свободи пересування за рахунок унікальних, доступних і ефективних транспортних рішень, а також володіє всіма передумовами для використання нових можливостей в світі, що зазнає стрімкі і масштабні зміни.

Stellantis, cформірованний шляхом злиття двох концернів з успішною історією і впевненим фінансовим становищем, є воістину глобальною компанією, яка об'єднує під своїм крилом 400 000 талановитих і досвідчених співробітників, що займаються проектуванням, розробкою, виробництвом, постачанням та продажем автомобілів і рішень в області мобільності по всьому світу, залишаючись в той же час більш культурними та повноцінними членами спільнот, в яких вони живуть і працюють.

Stellantis, що включає 11 топ-менеджерів, очолює голова Джон Елканн. Посаду генерального директора займає Карлос Таварес. Він очолює одну з найуспішніших і досвідчених керівних команд в автомобільній галузі, що відрізняється високим професіоналізмом. Завдяки настільки переконливого керівному складу, твердо націленому на прогрес і інновації, Stellantis отримає всі козирі для продовження фінансових успіхів,які формують новий альянс концернів, керуючись головним принципом: руйнувати стереотипи.

Багату спадщину Stellantis, що налічує понад 125 років історії, охоплює безліч легендарних брендів з культовими моделями - від розкішних, преміальних і масових легкових автомобілів до надійних пікапів, позашляховиків і легких комерційних автомобілів, а також сегменти служб мобільності, фінансових послуг, запчастин та сервісного обслуговування.

Stellantis вже займає міцне положення на ринках Європи, Північної Америки і Латинської Америки і володіє масштабним незасвоєним потенціалом в таких регіонах, як Китай, Африка, Близький Схід, Океанія і Індія. Наявність виробничих майданчиків в 30 країнах дозволяє нової компанії ефективно задовольняти потреби і перевершувати очікування споживачів, поставляючи автомобілі і послуги високої якості на більш ніж 130 ринків.

Stellantis стартує з виключно впевнених позицій завдяки високій операційній рентабельності, що відображає успіх компанії в Північній Америці, Європі та Латинській Америці. Новий альянс має намір використовувати ефект від масштабу, щоб активно розвиватися і пропонувати інноваційні рішення в сфері мобільності для клієнтів, досягнувши стабільного синергічного ефекту від злиття в розмірі понад 5 млрд євро. Цьому покликані допомогти інтелектуальні стратегії закупівель та інвестицій, уніфікація силових агрегатів і платформ, застосування найсучасніших науково-дослідних розробок і увагу до питань ефективності виробництва і технічного оснащення. При цьому для досягнення подібного синергічного ефекту закриття існуючих заводів після утворення нової компанії не планується.

З моменту формування компанії ефективне управління забезпечать дев'ять департаментів, що охоплюють діяльність в таких областях, як стратегічний розвиток, планування, регіональна політика, виробництво, розвиток брендів і дизайн.

Портфоліо Stellantis ідеально відповідає прагненню пропонувати унікальні рішення в області екологічно чистої мобільності, що задовольняють зростаючим потребам клієнтів в сфері електрифікації, автономного водіння, можливостей зв'язку та спільного використання автомобілів. На зростаючому ринку електромобілів Stellantis в даний час займає міцні позиції завдяки 29 електрифікованим моделям, плануючи представити до кінця року ще 10 автомобілів з електродвигунами.

Компанія твердо має намір вносити важливий вклад в розвиток спільнот, в яких вона веде свою діяльність, продовжуючи, крім іншого, роботу над досягненням довгострокової мети - нульового вуглецевого сліду своїх продуктів, виробничих майданчиків і інших підприємств.


Коментуючи створення нової компанії, Джон Елканн зазначив: «Альянс Stellantis не випадково з'явився на світ саме в той момент, коли перед нашим світом постала потреба в автомобільній компанії нового типу, яка здатна запропонувати інтелектуальні екологічно чисті рішення, що забезпечують свободу пересування для всіх. Наш глобальний масштаб і широке охоплення забезпечують нам необхідні ресурси, що дозволяють інвестувати в найсучасніші технології, домагатися досконалості і давати унікальний вибір нашим клієнтам. Однак з першого дня існування компанії нашим головною конкурентною перевагою є широкий географічний обхват і професійна команда співробітників Stellantis. Саме їхня енергія, знання і цілеспрямованість дозволили втілити проект Stellantis в реальність. І саме вони день за днем будуть працювати над тим, щоб в умовах нової ери мобільності вести компанію до нових вершин».

«Це великий день. Через рік після того, як ми оголосили про цей проект, Stellantis з'явився на світло - незважаючи на безпрецедентні соціальні та економічні проблеми, викликані пандемією COVID-19. Я хочу від щирого серця подякувати всім співробітникам, які зробили це можливим, і також висловити свою вдячність всім нашим працівникам, що продовжували успішно працювати над просуванням компанії в цей непростий рік. Це є свідченням гнучкості, креативності та вміння нашої команди адаптуватися до мінливих умов. Головне для нас - бути кращими, а не найбільшими, і ми хочемо, щоб наше підприємство представляло собою щось більше, ніж проста сума утворюють її компаній. Це в черговий раз свідчить про намір нашого альянсу стати провідним гравцем автомобільної галузі в сучасних постійно мінливих умовах. Stellantis вірить в безперервне прагнення до досконалості, що дозволяє разом з тим підвищувати добробут своїх співробітників», - прокоментував Карлос Таварес.

Торгівля акціями нової компанії стартувала 18 січня на фондовій біржі Euronext в Парижі і на Італійської фондовій біржі в Мілані, 19 січня - на Нью-Йоркській фондовій біржі в США.

Повні підсумки 2020 року будуть опубліковані 3 березня 2021 року.

Поділіться з друзями: