Глобальні продажі Групи PSA в рік коронавірусної кризи склали 2,5 млн автомобілів

Глобальні продажі Групи PSA в рік коронавірусної кризи склали 2,5 млн автомобілів

Група PSA запустила у продаж 17 моделей з електродвигунами.

Три моделі стали лауреатами престижних автомобільних премій: «Європейський автомобіль року», Autobest і «Фургон року».

Провідні позиції в області викидів CO2 і відповідність прийнятим в 2020 році новим європейським вимогам у цій галузі з моменту їх вступу в силу.

Зміцнення ринкових позицій Групи PSA в четвертому кварталі в усіх ключових регіонах.


«2020 рік видався досить важким, зважаючи на всесвітню кризу, викликану коронавірусом. Але незважаючи на це, співробітники нашої компанії по всьому світі в повній мірі продемонстрували незламний дух і силу волі, продовжуючи пропонувати нашим клієнтам екологічно чисті, безпечні та доступні моделі, що гарантують збереження свободи пересування. Відповідність новим європейським вимогам до викидів CO2 з моменту їх вступу в силу відображає наші фундаментальні етичні принципи. Перед тим, як ступити на новий шлях - вже в рамках альянсу Stellantis - я хотів би щиро привітати всіх наших співробітників з цими досягненнями» , – заявив голова правління Groupe PSA, Карлос Таварес.



Лідерство в області електромобілів, органічний і динамічний перехід від ДВС до електродвигунів

В результаті послідовної реалізації стратегії електрифікації Групи протягом минулого року всі її Бренди тепер мають в своїх модельних лінійках або плгін гібриди, або електромобілі. Крім того, стартувала стратегія електрифікації для китайського ринку. На сьогоднішній день Група PSA пропонує своїм клієнтам на вибір 17 різних моделей електромобілів.

У наступному році електричний модельний ряд Групи поповниться шістьма новими моделями і включатиме в себе 23 моделі, що охоплюють всі можливі потреби клієнтів - як для особистого, так і для комерційного використання.

Паралельно з цим Groupe PSA продовжила роботу над значним скороченням рівня викидів CO2 своїх автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.


Відповідність очікуванням клієнтів - від експертних нагород до успішних інтернет-Продажів

У 2020 році в цілому сім нових моделей удостоїлися трьох світових нагород автоекспертноъ спільноти, що стало свідченням повної відповідності наших продуктів очікуванням клієнтів.

Кризовий рік також став чудовою нагодою для розвитку інтернет-продажів. Продаючи в середньому в другому півріччі по 4000 автомобілів на місяць, Групі вдалося реалізувати через інтернет в трьох європейських країнах 40 000 автомобілів, включаючи моделі, продані співробітникам компанії, і всі Citroën Ami. Група поставила собі за мету досягти до кінця 2021 року позначки 100 000 автомобілів, які будуть продані в Європі через інтернет.
Європа: відновлення зростання в останньому кварталі і акцент на скороченні викидів CО2

У другому півріччі 2020 року обсяги продажів Groupe PSA різко зросли щодо першої половини року (+ 40%), і в останньому кварталі концерн повернувся до позитивної динаміки зростання: частка ринку збільшилася на 0,5 п.п. щодо третього кварталу, а найбільша частина зростання припала на Бренд PEUGEOT (+ 0,1% рік до року) і зростання Opel-Vauxhall в 4-му кварталі (+0.3 п.п в порівнянні з аналогічним періодом 2019). Групі також вдалося зберегти впевнене становище на своєму головному ринку - у Франції частка ринку PSA в 2020 році збільшилася на 0,14 п.п.

У 2020 році Група приділяла особливу увагу скороченню викидів CO2, забезпечивши дотримання нових європейських стандартів в повній відповідності з прийнятими на себе зобов'язаннями. Групі вдалося виконати вимоги в області викидів CO2 як в частині оптимізації показників шкідливих викидів двигунів внутрішнього згоряння, так і в частині зростання обсягів випуску автомобілів з низьким рівнем викидів (+2,61 п.п. для плагін гібридів і +3,51 п. п. для електромобілів щодо рівня 2019 року).


Близький Схід і Африка: позитивна динаміка комерційних показників і впевнене розширення присутності

Частка ринку Групи PSA на Близькому Сході і в Африці в 2020 році склала 7,2% (+2,1 п.п. щодо 2019 року). Обсяги продажів нових автомобілів збільшилися на 21% і досягли більше 200 000 одиниць завдяки успішним результатам в таких країнах, як Єгипет (+3,81 п.п.), Туреччина (+1,4 п.п.) і Марокко (+0,7 п.п.).
У 2020 році присутність Groupe PSA в цьому регіоні значно зміцнилася. Продуктивність заводу в місті Кенітра в Марокко збільшилася в два рази. Обсяг продажів був збільшений за рахунок розширення регіональної торгової діяльності із залученням нових імпортерів в країнах Перської затоки і Тропічної Африки.


КНР: стабільний щомісячний ріст обсягів продажів і нові моделі електромобілів

У Китаї Groupe PSA з вересня фіксувала безперервне зростання щомісячних продажів протягом чотирьох місяців поспіль. Одночасно з цим в КНР в рамках триваючої стратегії електрифікації доступний модельний ряд нових електричних автомобілів поповнився чотирма новими моделями.

Після оприлюднення нового стратегічного плану DS Automobiles в серпні, у китайському підрозділі DS China в листопаді змінилася команда керівників. Запуск нової флагманської моделі DS 9 намічений на першу половину 2021 року.


Латинська Америка: успішне протистояння кризі

Ринки латиноамериканських країн серйозно постраждали від Коронавірусної кризи в 2020 році (в різних країнах падіння в порівнянні з минулим роком склало від -27% до -31%), однак Groupe PSA вдалося досягти впевненої динаміки відновлення, і в підсумку в четвертому кварталі 2020 року частка ринку концерну склала 2,5%, перевищивши показник за аналогічний період 2019 року (2,3%).

В Аргентині частка ринку виросла з 10,1% в 2019 році до 10,5% в 2020 році, чому сприяв вихід нового PEUGEOT 208 місцевого виробництва, створеного на надсучасній платформі CMP, і який збирається на заводі El Palomar, а також CITROËN C5 Aircross. У другій половині 2020 року в Мексиці стартував продаж нового пікапа PEUGEOT Landtrek вантажопідйомністю 1 тонна, а частка ринку Групи в цій країні вперше перевищила 1%.


Індія і Азіатсько-тихоокеанський регіон: впевнене зростання ринкової частки Групи PSA

Незважаючи на загальне падіння ринку на 18,3%, сукупні продажі Групи PSA в регіоні скоротилися всього на 6,6% щодо рівня 2019 року.

Три Бренда Groupe PSA зберігають міцні позиції в Японії - особливо після недавнього запуску таких моделей, як CITROЁN Berlingo, PEUGEOT 208, 2008 и e-2008, DS3 Crossback и DS3 Crossback E-TENSE.

Запуск бренду Citroën в Індії намічений на перше півріччя 2021 року разом з виходом кросовера Citroën C5 Aircross, слідом за яким з'являться нові проривні моделі місцевої розробки.


Регіон Євразія: зростання частки ринку

Незважаючи на те, що на ситуацію в регіоні вплинула пандемія коронавірусу, продажі Групи зросли, і частка ринку концерну збільшилася на 0,2 п.п. (З 0,7% до 0,9%). Зокрема, на двох основних ринках - України та Росії - зростання склало 0,1 п.п. (до 0,5%) і +2,2 п.п. (до 8,5%) відповідно.

Внесок у досягнення цього результату особливо внесла Україна, всі Бренди Групи - PEUGEOT, CITROËN, DS Automobiles і Opel - показали відмінні результати на ринку. Незважаючи на загальне падіння ринку на 2,2% щодо продажів за 2019 рік, Групі PSA в Україні вдалося наростити свою частку ринку, яка склала 8,48%. Історичний успіх для України.

Поділіться з друзями: